نوید رهایی از فرقه تروریستی رجوی
خبری، افشاگری، تحقیقی
در راستای مبارزه با تروریسم بین المللی، به سرکردگی رژیم تروریستی امریکا و فرقه تروریستی رجوی؛ وب سایت "نوید رهایی" را با ارسال پیامک به دوستان و آشنایان خود معرفی كنید. مطالب، عكس و اخبار نوید رهایی را در شبكه های اجتماعی و پیام رسان ها به اشتراك بگذارید، همچنین لینک کردن " نوید رهایی" را در سایت ها و وبلاگ خود و دوستانتان، در دستور کار قرار دهید. با تشکر - نوید رهایی ، ،

مرگ بر رژیم تروریستی آمریکا ، ، " تغییر نام "کاخ سفید" به "پایگاه تروریستی و ترویج تروریسم بین المللی " ، ، مرگ بر رژیم آمریکا ، ، Amerika ölümü ، ، Śmierć Ameryki ، ، Down with America ، ، Morte in America ، ، الموت لأمریكا ، ، Tod nach Amerika ، ، Vdekja në Amerikë ، ، Mort à Amérique ، ، مرگ بر رژیم آمریکا

مرتبه
تاریخ : یکشنبه 23 آذر 1393
خبرگزاری فارس: ورزش‌هایی برای درمان کمردرد

دلایل زیادی موجب پشت درد و کمر درد می‌شوند اما با ورزش می‌توان از این دردها جلوگیری کرد و یا آنها را زودتر از موقع درمان کرد.

پشت درد یا کمر درد مختص سن خاصی نیست و در صورت پیشگیری نکردن، کمر درد می‌تواند به یک بیماری مزمن تبدیل شود و ممکن است یک بیماری مربوط به ستون فقرات باشد به همین دلیل باید سریع به پزشک مراجعه کنید.

پشت درد یا کمر درد گاهی در اثر بد نشستن، بد ایستادن، بلند کردن یک وسیله سنگین، تصادف، ظرف شستن، جارو کردن، بچه شیر دادن و اتو کردن، امکان دارد به وجود آید؛ متاسفانه گاهی دلیل واقعی پشت درد یا کمردرد مشخص نیست.

برای اینکه این درد شدت پیدا نکند و مبتلا به یک بیماری لاعلاج نشوید باید ورزش‌هایی انجام دهید تا درد بیشتر نشود و مجبور به خوردن دارو یا عمل جراحی نشوید.

حرکاتی که در تصاویر مشاهده می‌کنید را حداقل 3 بار در هفته و به مدت 2 ماه انجام دهید تا درد از بین برود و در صورت نداشتن درد پشت نیز می‌توانید با این ورزش‌ها از بروز آن جلوگیری کنید؛ این تمرینات سبک بوده و برای سلامت بدن مفید است.

ورزش‌هایی که در صورت ابتلا به کمر درد باید انجام داد:

تمرین1

بر روی زمین دراز بکشید، یک پای خود را با زاویه‌ای راست بالا نگه دارید و با طناب، پارچه یا هر وسیله‌ای که به پای خود بسته‌اید، پا را به سمت خود بکشید، بدون اینکه بدنتان تکان بخورد به آرامی سر را به طرف پا بلند کنید و به آرامی نفس بکشید.

این کار را 15 بار تکرار کنید سپس پا را عوض کنید.

تمرین2

پشت به دیوار بایستید، دست‌ها را به بالای سر خود ببرید و دست‌ها را بکشید تا جایی که کشش را در دست‌ها و پشت حس کنید.

این کار را 3 بار در هفته انجام دهید.

تمرین3

بر روی زمین دراز بکشید، پاها را به بالا ببرید طوری که با خم کردن زانو، زاویه 90 درجه ایجاد شود و دست‌ها را از اطراف پا به سمت جلو بکشید، چند ثانیه به همان حالت باشید و تنفس کنید.

این حرکت را 10 بار انجام دهید.

با دراز کشیدن و کشش پاها، ستون فقرات، عضلات پشت و عضلات شکم تقویت می‌شوند. در صورت انجام دادن این تمرین‌ها اگر درد بدتر شد باید به پزشک مراجعه کنید.

بقیه تمرینات را در ادامه در تصاویر مشاهده کنید و هرکدام از تمرینات را لااقل 5 بار انجام دهید.


منبع: rhumatismes.net

خبرگزاری فارس
..................................
نوید رهایی
23 آذ 1393




طبقه بندی: اخبار ایران و جهان،  آرشیو 93،  گوناگون،  بهداشت و درمان، 
برچسب ها: کمر درد، ورزش‌هایی برای درمان کمردرد،
ارسال توسط نوید رهایی
آخرین عناوین

تصویر روز

مرصاد

نوید رهایی


لرستان
قربانیان ترور

شهید قاسم سلیمانی

شهید علی صیاد شیرازی

شهید احمدی روشن، دانشمند هسته ای

شهید داریوش رضایی نژاد، دانشمند هسته ای

 - شهیده فاطمه طالقانی؛ عزیزم به کدامین گناه در آتش دشمنان خدا و خلق سوختی؟

برگزیده
صفحات جانبی
برگزیده
افشاگری

نقض حقوق اعضا

خودسوزی

آلبانی ، تیرانا

گزارش انستیتوی تحقیقات دفاع ملی راند

از احمد رازانی تا نورمحمد بیرانوند

حقوق بشر

جداشدگان

 آقای بهزاد علیشاهی

آقای نادر نادری

خانم آن سینگلتون

 آقای محمد حسین سبحانی

آقای علی اكبر راستگو

خانم بتول سلطانی

 آقای محمد رزاقی

 آقای عبد الكریم ابراهیمی

زنان

 خانواده

فرقه رجوی

شورای تروریستی رجوی

نشریات
اخبار
آرشیو مطالب
نوید رهایی نوید رهایی